3.10.07

Ατάκες παιδιών Νο 1


Ένας από τους λόγους που έφτιαξα αυτό το μπλογκ είναι για να δώσω μια γροθιά στα κλισέ και τις απόψεις που κυριαρχούν στην κοινωνίας μας για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.


Κοίτα καθώς θα δίνεις τη μπουνιά, μην πάθεις καμιά ρήξη τένοντα,θα μου πεις.

Δε θα διαφωνήσω.


Στο πλαίσιο αυτό θα λανσάρω μια σειρά ποστ που θα έχουν να κάνουν με ατάκες που έχω ακούσει από τα αθώα στόματα των μαθητών που είχα. Οι περισσότεροι νομίζουν πως τα παιδιά ηλικίας 6-11 είναι αθώα πλασματάκια, τα οποία είναι έτοιμα να διαφθαρούν οποιαδήποτε στιγμή.
Ε λοιπόν κύριοι, I 've got news for you!


Πρώτη και θανατηφόρα η Αναστασία.


Είναι τελευταία ώρα, τα έχω ξεσκίσει όλη μέρα τα παιδιά στα μαθηματικά, άντε λέω, να κάνουμε καμιά κουβεντούλα να χαλαρώσουν.


-Για πείτε ρε παιδιά, τι μουσική ακούτε; Ποια είναι ας πούμε η αγαπημένη σας τραγουδίστρια.. Έλα παιδί μου εσύ...


-Εμένα κύριε είναι... ε.... η Πέγκυ Ζήνα, η ..... εεεεεε......η .... Παπαρίζου και φυσικά η Μαντόνα! Μ΄αρέσει πάρα πολύ! Δε θέλω να νομίσετε πως είμαι γκέι, απλά την πάω, γιατί είναι θεά!


Η Αναστασία είναι 10 χρόνων και πηγαίνει 'Ε δημοτικού.

9 Comments:

Lina said...



ένας μαθητής μου είχε αντικαταστ'ήσει το "γκέυ", με το "ψυχογκέυ", το θεωρούσε πιό τρέντυ =ΡΡ

Hey Teacher said...

xaxaxa
ton kovo atomo to mathiti soy!

veloz said...

kai ekei mpainei sfina i koubenta peri gay,kai oti den einai kako gia na xrisimopoioume tin leksi etsi, oute omws kai kati kalytero tou mi-gay gia na prospoioumaste enw den eimaste. Apla einai kati pou yparxei, merikoi to exoun,merikoi oxi.Sa na leme galazia matia (oi galazioi fakoi fainontai xalia se mayra matia, eleos!!!!)

alla eimaste Ellada,kai an den thes apolysi kai olo to sxoliko symboulio eksw apo tin porta sou xamogelas-kserokatapineis kai pas ston epomeno mathiti sou, ton 8xrono pou akoue Death-black metal (pws to lene telospantwn) alla den einai narkwmanis!!

kouragio teacher,anamenoume apomeni ataka!

Neverlandean said...

Ορίστε, καταλαβαίνεις για τι κλισεδούρα μιλάμε gay + Madonna.

g for george said...

ΧΑΧΑΧΑ!!!! ΑΤΑΚΑΑΑΑΑ!!!

APSOY said...

Οκ... κι εκεί που νόμιζα οτι αργώ και ότι απλά είμαι έφηβος ακόμα στο μυαλό...
Τελικά η νοητική μου ηλικία δεν είναι ούτε 10 ετών! :Ρ
(με τάπωσε η Αναστασία! :D)

Xrysostomos said...

Όλα τα λάθη των μαθητών κρύβουν από πίσω "κάτι". Μπορεί να είναι το κλισέ gay+madoona, όπως το είπε ο neverlandean.

Μπορεί να είναι και κάτι άλλο. Ας πούμε (εργασία για το σπίτι!), τί κρύβεται πίσω από το γεγονός ότι αν ζητήσεις από τους μαθητές σου να ονομάσουν δημητριακά, οι περισσότεροι θα αναφωνήσουν kellog's ...;

Thodoris said...

Μάλλον πρέπει να ενημερώσεις το μικρό ότι η Madonna είναι bi και όχι gay, μην έχει το καημένο λάθος άποψη για τα πράγματα...

Ανώνυμος said...

hot teacher αν ξεσκιζεις τα παιδια στα μαθηματικα ενα μπραβο απο εμενα.
δεν ειναι ηρωνικο.
αλλα το μεγαλυτερο μου προτυπο ηταν ενας δασκαλος που εδινε την ωρα της ''ζωγραφικης'' για τα μαθηματικα,
σκληρο για εμενα που θελω να μπω στην καλων τεχνων αλλα με βοηθησε πολυ.
γενικα εμαθα πολλα απο αυτον τον ανθρωπο.