18.5.07

Το γλύψιμο!


Χθες γράψαμε Σκέφτομαι και Γράφω.

"Ένα πρόσωπο που θαυμάζω"

Μάντεψε για πιον γράψανε η Αθηνά και ο Στέφανος.


(Τα έβγαλα φωτοτυπίες γιατί ήθελα να τα θυμάμαι και στα μεταφέρω.)


Το πρόσωπο που θαυμάζω είναι ο δάσκαλος μου. Είναι πολύ ψηλός, ξανθός, έχει πράσινα μάτια και μοντέρνο ντύσιμο. Το επάγγελμα του είναι δάσκαλος. Πιστεύω πως έχουμε πολύ καλές σχέσεις. Τον συναντώ κάθε μέρα εκτός από τα Σαββατοκύριακα στο σχολείο.


Τον θαυμάζω γιατί κάνει πολύ καλά τη δουλειά του και δε μας φέρεται καθόλου άσχημα. Τα χαρακτηριστικά του είναι πολύ σπάνια, γιατί δεν υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι πολύ. Είναι ένας από τους πιο έξυπνους ανθρώπους του κόσμου. Έχω να πω επίσης πως μας αγαπάει πολύ.


Στη ζωή του έχει κάνει πολλά πράγματα όπως να σπουδάσει, να βρει μια δουλειά, να πάει σχολείο και να το τελειώσει. Δεν έχει ακόμα παιδιά. Η συμπεριφορά του είναι άπαιχτη.


Νιώθω μεγάλη ευτυχία για τον κύριο που έχουμε φέτος. Γιατί μας προσέχει και δε μας φωνάζει όπως πέρισι η κυρία Τζίνα. Θα ήθελα πολύ να του μοιάσω για την εξυπνάδα και την άπαιχτη συμπεριφορά του.


7 Comments:

Dannossiel said...

δεν σε χάλασε!lol

Nikos said...

ωραίο blog μου αρέσει να διαβάζω για τα δημοτικά σχολεία από την ματιά ενός δασκάλου νέου.

relative_stranger said...

Μπράβο σου που ενέπνευσες το παιδάκι. Βέβαια μπορούμε να το δούμε κι αλλιώς: Νέοι γλύφτες γεννιούνται συνεχώς...

Phoebus said...

Αχ! Γιατί στα νιάτα μου τύχαινε πάντα να έχω το στυλ της γλυκιάς, στρουμπουλής, με κόκκινα μάγουλα και μεγάλα στρόγγυλα γυαλιά δασκάλας; Που (ανάθεμα) την ώρα που την εξόργιζες. Το χέρι της ζύγιζε τόνους ολόκληρους...

Γιατί δεν έτυχε να έχω έναν τέτοιο δάσκαλο. Να ερωτευτώ το ...σχολείο :-)

Hey Teacher said...

Μπα είμαι πολύ κατά του γλειψίματος και το κόβω αμέσως μόλις πάει κάποιο να ξεκινήσει.

Φοίβο, άμα σε είχα μαθητή θα σε περιποιούμουν ιδιαιτέρως!

g for george said...

Αυτό ήταν το πρώτο ποστ σου που διάβασα! Έριξα τ ο γέλιο. τα μικρά είναι οι καλύτεροι γλυψιματίες!

Hey Teacher said...

xexe
ego toys to kovo omos.de m aresoun ayta!
eimai ithiko stoixio