21.9.07

Ετήσιο ραντεβού με τη φαρυγγίτιδα


Την περίμενα....



Αναρωτιόμουν πότε θα εμφανιστεί.



Υπέθετα σε καμιά δεκαριά μέρες.



Έπεσα έξω.



10 μέρες αφότου ξεκινήσαμε ήρθε και θρονιάστηκε στο λαιμό μου.



Φύγε κακιά φαρυγγίτιδα.



Αν και πρέπει να ομολογήσω αυτό δεν είναι τίποτα. Πέρισυ τη δεύτερη μέρα που ανοίξαμε, με χτύπησε μια οξεία λαρυγγίτιδα και φαρυγγίτιδα μαζί. Ήξερες πως μπορούν να συνδυαστούν; Ούτε εγώ.

Και μπορεί να σου φαίνεται ανώδυνο όλο αυτό, αλλά σου υπενθυμίζω πως η δουλειά μου στηρίζεται κατά κύριο λόγο στο λαιμό μου. Και άλλα επαγγέλματα το έχουν αυτό, αλλά εμείς ας πούμε είμαστε λίγο πιο διανοούμενοι!

Φακ! Περαστικά μου!

6 Comments:

Unknown said...

perastika sou daskale
den einai tpt ..ksekourash , mia soupitsa kai ena deponaki...ama de petyxei tote kala sterna...

g for george said...

"Η δουλειά μου στηρίζεται κατά κύριο λόγο στο λαιμό μου. Και άλλα επαγγέλματα το έχουν αυτό, αλλά εμείς ας πούμε είμαστε λίγο πιο διανοούμενοι!"

Χαχαχα!
Καλόοοο!!

Hey Teacher said...

a kala sternaaaa??apo tora?sto anthos tis ilikias moy?

george e ma etsi einai!

Xrysostomos said...

νερό συνάδελφε, νερό!

Χωρίς πλάκα, είναι η πιο δυνατή άμυνα για να γλιτώσεις την ταλαιπωρία του λαιμού από το πολύ λέγε-λέγε στην τάξη.

(πρόκειται για συμβουλή που έρχεται από τα λημέρια των τραγουδιστών αλλά κάνει και για μας!)

Δύο ποτήρια πριν τη σχολική μέρα + όποτε μπορείς κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων. Και το σημαντικότερο: μην περιμένεις να διψάσεις!

Καλή συνέχεια, γκούχου γκούχου

Xrysostomos said...

Διόρθωση: το λινκ του "λημέρια των τραγουδιστών" θα έπρεπε να οδηγεί εδώ:

http://singsmart.com/freesingingarticles/vocalhealth-warmingupthevoice.html

κάπου όμως έκανα λάθος...

Ανώνυμος said...

ποοο λατρευω τη δουλεια σου
ακομα και με αυτα
φαρυγγιτυιδες και λαρυγγιτιδες που τις μισω