21.9.07

Εγκλιματισμός στην τάξη


Ξέχασα να σου πω πως φέτος πήρα τρίτη τάξη, είναι πολύ μικρά, έπαιρνα συνήθως μεγάλες τάξεις, και μου φαίνεται λίγο περίεργο, όμως είναι πολύ γλυκούλια, και φαίνονται πολύ έξυπνα, όχι όπως πέρισυ, που έβριζα με τα γκαγκά που είχα μπλέξει.


Τα μικρά είναι πιο χαριτωμένα, αλλά για να κάνουμε μια άσκηση πρέπει να προετοιμαζόμαστε ψυχολογικά κανένα τέταρτο, να ξύσουμε μολύβια 5 λεπτά, να ανοίξουμε τετράδιο, να αντιγράψουμε από τον πίνακα, πάει το μισάωρο.


Αυτό που δεν περίμενα καθόλου είναι που έρχονται και με αγκαλιάζουν σε ανύποπτες φάσεις και εγώ λιώνω! Ή που μου μιλάν στον ενικό, τύπου "Κύριε, τι είπες τώρα" είναι τόσο αστείο και αθώο, αλλά εγώ το παίζω κακός, όχι γιατί έχω κανένα κόμπλεξ να μου μιλάν στον πληθυντικό, αλλά για να έχουν την αίσθηση του σεβασμού, για να μη καταντήσουμε να χτίζουμε μαζί τουβλάκια.
Επίσης θα πρέπει να αναφερθώ στον νέο υπουργό μας, ο οποίος με έχει συγκινήσει τα μάλα με την ευθυτενή κοψιά του, ελπίζω να τα πάμε καλά, γιατί ειλικρινά η άλλη μου είχε σπάσει τα νεύρα, δεν ήθελα ούτε να τη βλέπω, να σκεφτείς ότι ο βασικός λόγος που έκανα απεργίες πέρισυ ήταν για να τη διώξουν.
Άργησα αλλά τα κατάφερα!

7 Comments:

Unknown said...

den kserw an einai parhgoria alla kai ta megala...kai ennow toy lykeioy..toso 8eloun gia mia askhsh:)
oso gia ton plh8yntiko..kala kaneis..pou na deis otan oi hlikies einai pio kontines poso mplekontai ta pragmata
kalh arxh loipon

Hey Teacher said...

eyxaristo re!
kai eyxaristo gia ta comments!

g for george said...

Επιτέλους άρχισες πάλι να μπλογκάρεις μετά από ένα μεγάαααααλο χρονικό διάστημα.

Τι χρονικό διάστημα δηλαδή, ας κρατήσουμε σκέτο το διάστημα, τόσο που έλειψες. Ξέρω-ξέρω, δεν με ξέρεις, αλλά πάνω που είχα ανακαλύψει το μπλογκ σου, εξαφανίστηκες εσύ!

Ήταν πολύ σπαστικό :-D

Λοιπόν... αυτά. Keep blogging και θα παίρνουμε απουσίες από 'δω και πέρα.

Hey Teacher said...

xexe!
kalos irthes!

Ανώνυμος said...

exeis dikio..ta mikra einai pio gluka..alla pio skasmena...an eisai sthn eparxia tote duskola tah ta sumazeueis apo tis aules...ase pou tah sou kanoun trela dwra mesa sto xrono.....
aaaxxxx....paidia!!!!

Hey Teacher said...

Nai alla kai stin eparxia varane opote theloun to koydouni!

ektos an eisai dipla se thalasa opote den to varas katholou kai pas kateythian gia mpanio.

Ανώνυμος said...

ναι εχω μια ερωτηση.
γιατι το εβαλες στα εικαστικα;
γιατι παντα να μειωνεται αυτο το μαθημα;